Loading…

Close
Mikro Serwis
  • Home
  • News
  • SERWIS
    • Serwis
    • Zasady serwisu
    • Informacje dla serwisu
    • Naprawa zasilaczy UPS
  • Cennik
  • oki3.pngSerwis
  • Kontakt
  • 694 499 112
  • NAWIGUJ

Zasady serwisu urządzeń

  • Przeglądy okresowe i naprawy urządzeń wykonywane przez techników z wieloletnim doświadczeniem
  • Możliwy odpłatny dojazd do klienta.
  • Ekspertyza techniczna i ocena stanu urządzenia jest odpłatna. W przypadku naprawy urządzenia w naszym serwisie koszt ekspertyzy gratis.
  • Możliwy serwis urządzenia i naprawa częściami powierzonymi przez klienta. Koszt naprawy w takim przypadku 100 zł netto za każdą rozpoczętą roboczo godzinę


Gwarancja
Na sprzedane części i materiały Serwis udziela gwarancji 3 miesięcznej, chyba że przy pozycji na fakturze VAT będzie to określone inaczej. Serwis odpowiada jedynie za wady, które tkwiły w produkcie w chwili jego wydania.

Gwarancja na usługę naprawy:
  • 3 miesiące w przypadku użycia elementów wyprodukowanych przez producenta urządzenia
  • 1 miesiąc w przypadku użycia części i materiałów wyprodukowanych przez producentów innych niż producent naprawianego urządzenia
  • Gwarancja na usługi wykonywane w siedzibie klienta - gwarancja rozruchowa

Gwarancja na konserwację - gwarancja rozruchowa.

Gwarancja nie obejmuje:
  • naturalnego zużycia się części lub materiału w wyniku jego normalnej eksploatacji,
  • czynników, które nie mogą być jednoznacznie określone lub spełnione; np. pracy urządzenia przez określony czas bez względu na intensywność wykorzystania urządzenia,
  • urządzeń, które po naprawie były naprawiane lub modernizowane lub modyfikowane przez podmiot inny niż Serwis,
  • urządzeń niekonserwowanych lub konserwowanych nieprawidłowo (nie rzadziej niż raz na kwartał),
  • urządzeń, które zostały uszkodzone w transporcie,
  • części i materiały przekazanych do Kupującego nieodpłatnie,
  • części i materiałów określonych w momencie sprzedaży jako „niepełnowartościowe”
  • urządzeń użytkowanych niezgodnie z przeznaczeniem,
  • nieprzewidzianych wypadków losowych i ich wpływu na wcześniej naprawiane urządzenia (np. klęski żywiołowe, akty wandalizmu, zjawiska siły wyższej, przepięcia w sieci elektroenergetycznej).

Gwarancja odbywa się w siedzibie Serwisu w związku z tym urządzenie należy dostarczyć , a po zakończeniu usługi gwarancyjnej odebrać, własnym transportem.

NAWIGUJ

Godziny pracy
Poniedziałek 8:30 - 16:30
Wtorek 8:30 - 16:30
Środa 8:30 - 16:30
Czwartek 8:30 - 16:30
Piętek 8:30 - 16:30
Sobota nieczynne
Niedziela nieczynne
maw
Mikro Serwis Jarosław Wysocki ul. Jagiellończyka 20/10, 10-069 Olsztyn
Telefon: 89 534 97 32 Tel. Komórkowy: 694 499 112 Email: biuro@mikro-serwis.pl
NIP: 7431596923 BDO: 000164161
  • Sitemap
Proudly powered by e107 which is released under the terms of the GNU GPL License.