Zasady serwisu urządzeń
Przeglądy okresowe i naprawy urządzeń wykonywane przez techników z wieloletnim doświadczeniem
Możliwy odpłatny dojazd do klienta.
Ekspertyza techniczna i ocena stanu urządzenia jest odpłatna.
Możliwy serwis urządzenia i naprawa częściami powierzonymi przez klienta. Koszt naprawy w takim przypadku 100 zł netto za każdą rozpoczętą roboczogodzinę
Gwarancja
Na sprzedane urządzenia, części i materiały Serwis udziela gwarancji 3 miesięcznej, chyba że przy pozycji na fakturze VAT będzie to określone inaczej. Serwis odpowiada jedynie za wady, które tkwiły w produkcie w chwili jego wydania.
Gwarancja na usługę naprawy:
3 miesiące w przypadku użycia elementów wyprodukowanych przez producenta urządzenia
1 miesiąc w przypadku użycia części i materiałów wyprodukowanych przez producentów innych niż producent naprawianego urządzenia
Gwarancja na usługi wykonywane w siedzibie klienta - gwarancja rozruchowa
Gwarancja na konserwację - gwarancja rozruchowa.
Gwarancja nie obejmuje:
naturalnego zużycia się części lub materiału w wyniku jego normalnej eksploatacji,
czynników, które nie mogą być jednoznacznie określone lub spełnione; np. pracy urządzenia przez określony czas bez względu na intensywność wykorzystania urządzenia,
urządzeń, które po naprawie były naprawiane lub modernizowane lub modyfikowane przez podmiot inny niż Serwis,
urządzeń nie konserwowanych lub konserwowanych nieprawidłowo (nie rzadziej niż raz na kwartał),
urządzeń, które zostały uszkodzone w transporcie,
części i materiały przekazanych do Kupującego nieodpłatnie,
części i materiałów określonych w momencie sprzedaży jako „niepełnowartościowe”
urządzeń użytkowanych niezgodnie z przeznaczeniem,
nieprzewidzianych wypadków losowych i ich wpływu na wcześniej naprawiane urządzenia (np. klęski żywiołowe, akty wandalizmu, zjawiska siły wyższej, przepięcia w sieci elektroenergetycznej).
Gwarancja odbywa się w siedzibie Serwisu w związku z tym urządzenie należy dostarczyć, a po zakończeniu usługi gwarancyjnej odebrać, własnym transportem.